به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    افزایش نگران‌کننده سرطان‌های دستگاه گوارش در بین جوانان و بزرگسالان کم‌سن‌وسال

    مرداد 8, 1404

    یونان با طرح گردشگری اجتماعی به کمک مردمش اومد؛ بیش از ۷۴ هزار شهروند با کوپن‌های دولتی (DYPA) رفتن تعطیلات ارزون‌قیمت تو مناطق توریستی و آسیب‌دیده

    تیر 15, 1404

    شرکای AI Pony با شرکت های بزرگ تاکسی شنژن برای استقرار بیش از 1000 تاکسی روبات

    خرداد 18, 1404
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    پاكت نامه
    • صفحه اصلی
    • آموزشی
    • پزشکی
    • گردشگری
    • محیط زیست
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    پاكت نامه
    صفحه اصلی»اخبار»اولین گزارش WTTC در نوع خود تلاش های DEIB در سفر و گردشگری را نشان می دهد
    اخبار

    اولین گزارش WTTC در نوع خود تلاش های DEIB در سفر و گردشگری را نشان می دهد

    nenveloarnpeتوسط nenveloarnpeمهر 11, 14034 دقیقه خواندن
    فیس بوک توییتر پینترست لینکدین واتس اپ ریدیت تامبلر پست الکترونیک
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر لینکدین پینترست پست الکترونیک

    کیگالی، رواندا: شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) امروز اولین گزارش جهانی سفر و گردشگری خود را با تمرکز بر تنوع، برابری، گنجاندن و تعلق (DEIB) در جریان اجلاس جهانی خود که در کیگالی برگزار می‌شود، رونمایی کرد.

    گزارش “ایجاد تعلق: تنوع، برابری، گنجاندن و تعلق در سفر و گردشگری” نتیجه همکاری بین WTTC و HospitableMe، یک رهبر جهانی در مهمان‌نوازی فراگیر است.

    این گزارش که توسط AIG Travel پشتیبانی می‌شود، داده‌هایی را در مورد اشتغال در سفر و گردشگری ارائه می‌کند، با هدف تجهیز هر دو بخش عمومی و خصوصی به ابزارهایی که برای ایجاد تغییرات و متنوع‌تر کردن سفر و گردشگری نیاز دارند.

    با استفاده از داده‌های شش اقتصاد، رواندا، استرالیا، ایالات متحده، بریتانیا، آفریقای جنوبی و اتحادیه اروپا، بررسی عمیقی در معیارهایی مانند جنسیت، سن، گرایش جنسی، وضعیت ناتوانی و مهارت‌های آموزشی ارائه می‌دهد.

    طبق گزارش سازمان جهانی گردشگری، سهم کارگران زن در سفر و گردشگری در استرالیا با 54 درصد، پس از آن ایالات متحده (48 درصد)، بالاتر از میانگین کلی بود.

    از نظر اشتغال جوانان، این بخش همواره به عنوان کارفرمای کلیدی برای افراد زیر 25 سال در نظر گرفته شده است.

    این تحقیق نشان می‌دهد که ایالات متحده 26 درصد از کارمندان جوان را در این بخش مشاهده کرده است که بیش از دو برابر سهم میانگین کل اقتصاد (12 درصد) است و استرالیا (26 درصد) و رواندا (24 درصد) از نزدیک دنبال می‌شوند.

    بر اساس این مطالعه جدید، سال گذشته، سازمان مسافرت و گردشگری بریتانیا سهم بیشتری از کارمندان LGBTQ+ (5.2 درصد) را نسبت به کل اقتصاد (4 درصد) به کار گرفته است که از سال 2011 تقریباً 2.7 درصد افزایش داشته است.

    کارگران دارای وضعیت ناتوانی تقریباً 17 درصد از نیروی کار مسافرت و جهانگردی بریتانیا را تشکیل می‌دهند، در حالی که در بخش ایالات متحده، آنها تقریباً 5 درصد را تشکیل می‌دهند، هر دو نسبت به کل اقتصاد (به ترتیب 16.6 و 4.4 درصد) اندکی بالاتر هستند.

    جولیا سیمپسون، رئیس و مدیرعامل WTTC، گفت: «سفر و گردشگری همیشه یک بخش مردمی بوده است، فارغ از پیشینه آنها. مهمان نوازی فراتر از مسافران است. این در مورد نحوه استقبال و مراقبت از همکاران و کارمندان است.

    بخش ما راه درازی را پیموده است. در سراسر جهان، شاهد تلاش‌ها و تغییراتی هستیم که توسط کسب‌وکارهای بزرگ مسافرتی و گردشگری هدایت می‌شوند، که اکنون توجه بیشتری به ایجاد حس تعلق دارند، حمایت از کارمندان خود، صرف نظر از اینکه چه کسانی هستند یا از کجا آمده‌اند.»

    کنی پورپورا، شریک HospitableMe و رئیس آموزش، گفت: “این اولین نظرسنجی در نوع خود تعهد بخش گردشگری را برای ساختن جهانی فراگیرتر از طریق سفر نشان می دهد.

    بینش‌هایی که ما از طریق این نظرسنجی به‌دست آورده‌ایم، روشن می‌سازد که فراگیر بودن هم یک نقطه قوت اصلی و هم چالش بزرگ برای صنعت سفر است. ما اینجا هستیم تا دست خود را به سوی رهبران صنعت دراز کنیم و از آنها بخواهیم از این یافته ها استفاده کنند و در سفری متحول کننده به ما بپیوندند. ما با هم می‌توانیم آینده‌ای را شکل دهیم که در آن هر مسافر، کارمند و ذینفع احساس کند واقعا دیده شده، ارزشمند است و مورد استقبال قرار می‌گیرد.»

    سفر و گردشگری از افراد مختلف از هر طبقه حمایت می‌کند و بیشترین سهم را از کارگران با سطح تحصیلات رسمی پایین‌تر در سراسر اتحادیه اروپا، بریتانیا و ایالات متحده در مقایسه با کل اقتصاد به کار می‌گیرد.

    این گزارش همچنین شامل یک نظرسنجی جامع از اعضای WTTC است که نمای دقیقی از چشم‌انداز DEIB در سراسر بخش ارائه می‌دهد، بهترین نمونه‌های عملی را برای حوزه‌هایی مانند استخدام، آموزش و پرورش، و مزایا و از جمله موارد دیگر ارائه می‌دهد.

    WTTC از یافته‌ها برای ارائه فرصت‌هایی برای چالش‌های پیش روی این بخش، مانند آموزش در مورد DEIB و پشتیبانی رهبری ارشد، فرآیند استخدام، و معیار و تحقیق، استفاده می‌کند.

    اکثر شرکت های مورد تجزیه و تحلیل (60٪) پرسنل اختصاص داده شده به تلاش های DEIB خود داشتند، و روشن می کند که این موضوع مهمی است که همه ذینفعان سفر و گردشگری باید به آن توجه زیادی داشته باشند، تا اطمینان حاصل شود که اصطلاح “میهمان نوازی” برابر است با “مشارکت”.

    منبع:wttc

    Share. فیس بوک توییتر پینترست لینکدین واتس اپ ریدیت تامبلر پست الکترونیک
    nenveloarnpe

    پست های مرتبط*

    اخبار مرداد 8, 1404

    افزایش نگران‌کننده سرطان‌های دستگاه گوارش در بین جوانان و بزرگسالان کم‌سن‌وسال

    اخبار تیر 15, 1404

    یونان با طرح گردشگری اجتماعی به کمک مردمش اومد؛ بیش از ۷۴ هزار شهروند با کوپن‌های دولتی (DYPA) رفتن تعطیلات ارزون‌قیمت تو مناطق توریستی و آسیب‌دیده

    اخبار خرداد 18, 1404

    شرکای AI Pony با شرکت های بزرگ تاکسی شنژن برای استقرار بیش از 1000 تاکسی روبات

    اخبار خرداد 17, 1404

    او به DESMO450 MX ، اولین ماشین “قوی” فقط موتورسواری از مارک “Desmo450 MX” ، “یک” یک احساس دوکاتی جامد! “

    اخبار خرداد 16, 1404

    زمان با کیفیت بالا با صدا شروع می شود. فضای داخلی نهایی ایجاد شده توسط مدل محدود Focal BMW X

    اخبار خرداد 14, 1404

    تولید قویترین Corvette “Zr1” با 1064 اسب بخار قدرت با V8 Twin Turbo آغاز می شود

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.