رژیم کم کربوهیدرات ممکن است عملکرد سلول های بتا را در بیماران دیابتی نوع 2 بهبود بخشد
در مطالعه اخیر منتشر شده در مجله بالینی غدد درون ریز و متابولیسم، گروهی از محققین تاثیر رژیم غذایی محدود…
در مطالعه اخیر منتشر شده در مجله بالینی غدد درون ریز و متابولیسم، گروهی از محققین تاثیر رژیم غذایی محدود…
امروز، مدیر CDC، Rochelle P. Walensky، M.D., M.P.H.، یادداشت تصمیمی را امضا کرد که به Novavax اجازه می دهد تقویت…
دانشمندان از کلینیک کلیولند و دانشگاه کرنل یک نرم افزار و پایگاه داده وب در دسترس عموم طراحی کرده اند…