این موسسه خیریه اعلام کرده است که از حدود 300 مدرسه برای بهبود آموزش و نتایج برای دانش آموزان توسط 10 مشارکت منطقه ای جدید بنیاد وقف آموزش (EEF) حمایت می شود.
این پروژه 700000 پوندی از مدارس برای بهبود نتایج خواندن و نوشتن، تقویت رشد اجتماعی و عاطفی و توسعه مهارت های سخنوری حمایت می کند.
تمرکز ویژه ای بر دانش آموزانی از زمینه های محروم خواهد بود.
هر مشارکت دو ساله توسط یک مدرسه تحقیقاتی تحت حمایت EEF هدایت خواهد شد، شبکه ای از مدارس که “در استفاده از آموزش مبتنی بر شواهد در منطقه خود قهرمان می شوند”.
هر مدرسه تحقیقاتی با گروههایی مانند شوراها و انجمنهای آکادمی همکاری کرده است تا «چالش خاصی را که دانشآموزان محروم در منطقه خود با آن مواجه هستند شناسایی و رسیدگی کنند».
شبکه ها، رویدادها و آموزش
به عنوان مثال، مدرسه تحقیقاتی ارتباط منچستر، در دادههای شورا دریافت که دانشآموزان فقیرتر مدارس ابتدایی نتایج نوشتاری پایینی داشتند.
آنها مشارکتی با شورای شهر منچستر و اعتماد چند آکادمی CLIC طراحی کرده اند که از 30 مدرسه ابتدایی در منچستر برای بهبود شرایط نوشتن خود حمایت می کند.
این مشارکت شبکههایی ایجاد میکند، رویدادها را میزبانی میکند و آموزش، سایهزنی و نظارت را ارائه میدهد.
شبکه مدارس تحقیقاتی EEF در سال 2016 تأسیس شد و اکنون دارای 33 مدرسه، کالج و تنظیمات سالهای اولیه است. این موسسه خیریه گفت که بیش از 11000 مدرسه در انگلیس به پشتیبانی دسترسی پیدا کرده اند.
کریس پترسون، یکی از مدیران اجرایی EEF، گفت: “راه اندازی این 10 مشارکت جدید برای کمک به مناطق محلی برای مقابله با مشکل واقعی که با آن روبرو هستند عالی است.
“در قلب این کار معلمان متعهد و رهبران مدارس مصمم هستند که به دانش آموزان خود بهترین آموزش را بدهند و اطمینان حاصل کنند که هیچ یک از آنها صرفاً به دلیل چیزی مانند میزان درآمد والدینشان کم فروخته نمی شود.”
مشارکت های جدید
دادلی: بهبود نتایج در مراحل کلیدی 1 و 2 درک مطلب توسط مدرسه تحقیقاتی سنت متیو، با مشارکت شورای دادلی
منچستر: بهبود نوشتن برای کودکان چهار تا شش ساله – به رهبری دانشکده تحقیقات ارتباطات منچستر، با مشارکت شورای منچستر و CLIC Trust
لندن جنوبی: حمایت از خواندن انضباطی در مرحله کلیدی 2- به رهبری مدرسه تحقیقاتی جنوبی لندن، با مشارکت هیئت آموزشی حوزه آموزش و پرورش ساوتوارک، اعتماد چند آکادمی
Wiltshire: بهبود مهارت های ارتباطی و زبانی سال های اولیه از طریق تعاملات با کیفیت بالا – به رهبری مدرسه تحقیقات سامرست، با مشارکت شورای ویلتشر
استاکپورت: توسعه مهارت های سخنوری در کودکان خردسال – به رهبری مدرسه تحقیقاتی الکساندرا پارک، با مشارکت شورای استاکپورت
Havering: بهبود روانی خواندن و درک مطلب در مراحل کلیدی 2 و 3 – به رهبری North London Alliance و East London Research Schools، با مشارکت شورای Havering
لنکاوی: پشتیبانی از ارتباطات و زبان در پذیرش – به رهبری مدرسه تحقیقاتی لنکاوی، با مشارکت شورای لنکاوی
لیدز: حمایت از رشد اجتماعی و عاطفی برای دانش آموزان در مرحله کلیدی 1 – به رهبری مدرسه تحقیقات هانتینگتون، با مشارکت Leeds Learning Alliance
Worcestershire: تغییر رهبری سوادآموزی برای کودکان و جوانان محروم – به رهبری مدارس تحقیقاتی Billesley و Tudor Grange، با مشارکت شورای Worcestershire
Gloucestershire: بهبود نوشتن در مراحل کلیدی 2 و 3، برای دانش آموزان محروم – به رهبری مدرسه تحقیقات Gloucestershire، با مشارکت شورای Gloucestershire
منبع: schoolsweek