دولت الزام «بیش از حد» را لغو کرده است که مربیان معلمان کارآموز 20 ساعت آموزش را با «اثر فوری»، تنها دو ماه پس از معرفی، انجام دهند.
دولت همچنین در بهار سال آینده دور اعتباربخشی مجدد جدیدی را برای ارائه دهندگان آموزش اولیه معلمان راه اندازی خواهد کرد تا “اطمینان از پوشش مداوم و ارائه کارآمد” داشته باشد.
معیارهای آموزش اولیه معلمان 2024-25 در حال حاضر بیان می کند که ارائه دهندگان باید حداقل 20 ساعت آموزش اولیه مربی عمومی و شش ساعت آموزش تجدید سالانه را ارائه دهند.
همچنین بیان میکند که ارائهدهندگان ITT باید آموختههای قبلی مرتبطی را که یک مربی به پایان رسانده است، در نظر بگیرند، که ممکن است تعداد کل ساعات آموزشی را که باید تکمیل کنند کاهش دهد.
“ما آموزش 20 ساعته مربیان را حذف کردیم”
اما در یک بهروزرسانی DfE که امروز منتشر شد و توسط هفته مدارس مشاهده شد، این بخش گفت: «با گوش دادن به بازخورد ارائهدهندگان و مدارس ITT، متوجه شدیم که انعطافپذیریهای بیشتر در مورد کمیت زمانهای اولیه آموزش مربیان، بهویژه برای مربیان مفید خواهد بود. حمایت از کارآموزان در جایگاه های مدرسه دوم.
«بنابراین، ما آموزش 20 ساعته مربی عمومی و حداقل زمان لازم برای آموزش تجدید 6 ساعته را حذف کردهایم، با تأثیر فوری.
«در حالی که دیگر نیازی به حداقل زمان آموزشی وجود ندارد، ارائه دهندگان معتبر ITT باید اطمینان حاصل کنند که همه مربیان آموزش با کیفیت بالا دریافت می کنند تا اطمینان حاصل شود که می توانند به طور مؤثر از معلم کارآموز برای به دست آوردن دانش و مهارت های مورد نیاز برای تکمیل موفقیت آمیز قرارگیری مدرسه ITT خود حمایت کنند. ”
وی افزود: «این تغییر بلافاصله اعمال میشود و ما معیارهای ITT و سایر دستورالعملهای مربوطه را بهزودی بهروزرسانی خواهیم کرد تا این تغییرات را منعکس کنیم. مدارس همچنان می توانند تا 20 ساعت کمک مالی به ازای هر مربی برای این سال تحصیلی دریافت کنند.
سیاست باعث ایجاد یک “کابوس” استخدام شد
پس از آن که هفته مدارس گزارش داد که اتحادیه رهبران مدارس ASCL از وزرا خواسته است تا سیاست را بررسی کنند و با مدارس بر روی “انتظار قابل ارائه بیشتر” کار کنند، پس از اینکه مدارس هشدار دادند که کارآموزان را دور میزنند و در تلاش برای پوشش دادن وقت مربیان هستند.
سارا تانتون، معاون مدیر سیاستگذاری ASCL، قبلاً گفته بود که این الزام “نگرانی برای رهبران مدرسه” است. غیرواقعی است که انتظار داشته باشیم مدارس بتوانند کارکنان موجود را – که در حال حاضر به شدت درگیر هستند – به چنین تعهد زمانی متعهد کنند.
او افزود که این الزام همچنین برای دولت جدید “مشکل مهمی” در دستیابی به هدف خود برای 6500 معلم جدید ایجاد کرد، زیرا بعید است مدارس قادر به ارائه این مشاغل باشند.
در سپتامبر، رهبران به هفته مدارس گفتند که الزامات «بیش از حد» مربی تربیت معلم باعث ایجاد یک «کابوس» استخدام برای مدارس شده است.
DfE در به روز رسانی امروز خود اضافه کرد: «در حالی که دیگر نیازی به حداقل زمان آموزشی وجود ندارد، ارائه دهندگان معتبر ITT باید اطمینان حاصل کنند که همه مربیان آموزش های کافی با کیفیت بالا دریافت می کنند تا اطمینان حاصل شود که می توانند به طور موثر از معلم کارآموز برای کسب دانش و دانش حمایت کنند. مهارتهایی که آنها برای تکمیل موفقیتآمیز در مدرسه ITT خود به آن نیاز دارند.»
اما هالیس، مدیر اجرایی انجمن ملی مربیان معلمان مدرسهای، گفت که اعضا پیوسته گزارش کردهاند که «اجرای الزامات آموزشی با ظرفیت محدود در مدارس، بهویژه برای جابجاییهای مدرسه دوم، دشوار است».
او گفت که بودجه برای حداکثر 20 ساعت آموزش همچنان در اختیار مربیان خواهد بود.
هالیس افزود: NASBTT امیدوار است که این امتیازات به ارائه دهندگان ITT انعطاف بیشتری برای حمایت از آنها در ارائه برنامه هایشان ارائه دهد و در عین حال از مدارسی که ممکن است ظرفیت آنها محدود باشد، حمایت کند.
یک دور دیگر اعتباربخشی مجدد نیز روی کارت ها
دولت قبلاً گفته بود که یک دور دیگر اعتباربخشی را اجرا خواهد کرد.
به ارائه دهندگان گفته شده است که در ترم بهار سال 2025 افتتاح خواهند شد و موارد تایید شده می توانند از سپتامبر 2026 یا 2027 آموزش ارائه دهند.
اما تنها ارائهدهندگانی که قبلاً معتبر بودند، در حال حاضر شریک اصلی هستند یا اکنون دو رتبهبندی متوالی «نیاز به بهبود» یا «ناکافی» دریافت کردهاند، واجد شرایط درخواست خواهند بود.
هالیس افزود: «در واقعیت، اعتباربخشی تنها بر تعداد محدودی از ارائهدهندگان واجد شرایط تأثیر میگذارد و همه آنها درخواست نمیکنند».
با این حال، NASBTT متعهد است که ارائه دهندگان را از طریق پنجره اعتباربخشی از طریق منابع و جلسات شبکه هدایت کند.
منبع: schoolsweek