[ad_1]
ما تست دریا دریا شیر 7 را که بزرگترین مدل در ترکیب BYD است که هم اکنون به ژاپن وارد می شود ، سوار کردیم. دوره ها از یوکوهاما گرفته تا تویاما تا توکیو است. من می خواهم در مورد توانایی های او گزارش دهم.
Sea Lion 7 دارای ابعاد بدنه 4830 x 1925 x 2620 (میلی متر) در طول کل x با عرض x و 2930 میلی متر در چرخ چرخ است. طول کل تقریباً برابر با واگن کنونی است ، اما عرض کلی حدود 5 میلی متر از قرن کوچکتر است ، بنابراین به وضوح یک ماشین نسبتاً بزرگ است. پایه چرخ 2،930 میلی متر ، به اندازه CX-8 است ، اما حداقل شعاع چرخش 5.9m ، 0.1m گسترده تر از CX-8 است.
◆ آنچه هنگام شروع کار متوجه می شوید
Byd Sea Lion 7
اولین مدل من سوار چرخ عقب (RWD) بود. این خودرو از پارکینگ زیرزمینی یک ساختمان یوکوهاما که در آن شرکت تابعه ژاپنی BYD قرار دارد ، خارج می شود. اولین چالش دروازه پارکینگ است ، اما تنش آنقدر قوی نیست که عرض وسیله نقلیه به اندازه قرن باشد. این احتمالاً به این دلیل است که موقعیت صندلی زیاد است. ما بدون توجه زیاد توانستیم وارد دروازه بزرگراه Shuto شویم. وارد بزرگراه Shuto شدم و ACC را روشن کردم و آن را به سمت ماشین گذاشتم. احساس تنظیم فضای وسیله نقلیه ، کاهش و شتاب مجدد خوب است ، اما به نظر می رسد نگهداری خط هنوز فاقد آموزش است. بعضی اوقات مانند فرمان ناگهانی و خطوط برگشتی رفتار می کند ، و امیدوارم در این زمینه پیشرفت هایی داشته باشد.
برای مشخص کردن مقصد خود از ورودی صدا استفاده کنید. همانند هر شرکتی که ورودی صوتی به کلمه کلیدی “BYD HIGH” پاسخ می دهد. حتی اگر “مقصد را تنظیم کنید” را به “ایستگاه Toyama” انتخاب کنید ، مقصد را نمی توان بدون پاسخ دادن به ناوبری تنظیم کرد. بعداً مشخص شد که این منطق مبنی بر اینکه سیستم ناوبری پاسخ نخواهد داد مگر اینکه قبل از ورود صوتی ناوبری را راه اندازی کنید. فهمیدم که این کمی ناخوشایند است. شاید روشی وجود داشته باشد که در آن سیستم ناوبری به محض شروع کار شروع به کار کند. در این صورت ، استفاده از آن هنگام شروع همزمان ناوبری سیستم راحت تر خواهد بود.
این سواری به طور کلی خوب است ، اما برخی از فشار در جاده های نامنظم در بزرگراه ها وجود دارد. سیستم تعلیق عقب شوک زیادی را به خود جلب نمی کند ، و هنگامی که از بخشی عبور می کند که به نظر می رسد سطح جاده از بین رفته است ، آن را بالا می برد ، و داشک وصل شده با یک بوق پاسخ می دهد و ضبط شروع می شود.
هم راحتی سوار و هم در هنگام رانندگی با سرعت بالا. صندلی بزرگ است اما بدن شما را محکم نگه می دارد. این بار گاهی اوقات بدون استراحت در حدود 200 کیلومتر دویدم ، اما از صندلی ناراضی نبودم.
◆ نوری در حال اجرا است که باعث نمی شود اندازه آن احساس کنید
Byd Sea Lion 7
وقتی به یک جاده عمومی رسیدم و در جاده های سیم پیچ سوار شدم ، بدون احساس اندازه ماشین توانستم به آرامی رانندگی کنم. همه EV ها یکسان هستند ، اما به لطف مرکز ثقل باتری در زیر کف ، جابجایی به آن احساس آرامش می بخشد. وزن آن 2.5 تن است ، اما تصور کسل کننده ای نمی بخشد. به نظر می رسد ظرفیت ترمز نیز کافی است.
صحبت از ترمزها ، احساس می کنم ترمز احیا کننده کمی ناراضی است. شما می توانید قدرت و ضعف ترمز احیا کننده را در تنظیمات مانیتور مرکز انتخاب کنید ، اما هنوز می خواهید فرمان را حداقل در سه سطح تنظیم کنید و در صورت امکان ، در حدود پنج سطح.
واضح است که اگر از ترمزهای احیا کننده برای کار سخت استفاده می کنید ، مسافران به احتمال زیاد مست می شوند ، اما فرصت های زیادی برای استفاده از آنها در صورت عدم وجود مسافر وجود دارد. در چنین مواردی ، ترمز احیا کننده چگونه می تواند انرژی را بازیابی کند؟ استفاده از EVS هم یک مزیت و هم سرگرم کننده است. به خصوص در دامنه های نزول ، می توانید با تضعیف بازسازی و افزایش سرعت ، زباله های انرژی را کاهش دهید و بازسازی و تبدیل انرژی قبل از گوشه را تکرار کنید. هزینه های الکتریکی فوری در داخل متر نمایش داده می شود ، بنابراین اگر می توانید قدرت ترمز احیا کننده را به صورت دستی تنظیم کنید ، باید بتوانید با کارآمدتر بازیابی کنید.
◆ عملکرد شارژ دریای شیر 7
صحنه شارژ Byd Sea Lion 7 در Lake Suwa SA
از یوکوهاما ، من در امتداد بای پس Hodogaya سوار شدم و در امتداد بزرگراه کن-O و بزرگراه چو حرکت کردم ، سپس به سمت بزرگراه در تعویض Kobuchizawa حرکت کردم و در جاده عمومی عکسی گرفتم. دوباره از مبادله Suwa Minami دوباره به بزرگراه Chuo جاری شد. با رسیدن به منطقه خدمات دریاچه Suwa ، SOC (هزینه باقی مانده) 47 ٪ است و مسافت پیموده شده 291 کیلومتر است. اگر به رانندگی در بزرگراه خود ادامه دهید ، سفر در حدود 280 کیلومتری باقی مانده است. جاده تقریباً 160 کیلومتر است. اگر به دریاچه سووا رسیدید ، بقیه تقریباً در شیب سراشیبی قرار دارند ، بنابراین حتی با استفاده از بزرگراه ، احتمالاً می توانید بدون شارژ رانندگی کنید ، اما از آنجا که یک شارژر وجود دارد ، تصمیم گرفتم آن را شارژ کنم.
پنج هواپیمای 90 کیلووات در دریاچه Suwa SA وجود دارد. هنگامی که من به هم وصل شدم ، فقط دریای شیر 7 که سوار آن شدم شیر دریا 7 بود ، اما به زودی یک شیر دریایی دیگر به آن پیوست و دو واحد متهم شد. مقدار پذیرش شارژ بلافاصله پس از اتصال 81.4 کیلو وات است. حداکثر قدرت دریافت بار شیر دریا 7 105 کیلو وات است. با توجه به اطلاعات نمایش داده شده در شارژر هنگام پایان شارژ ، مبلغ شارژ 32.9 کیلووات ساعت و زمان شارژ 30 دقیقه و 2 ثانیه است ، بنابراین می توان در سطح 60 کیلووات ساعت شارژ کرد.
بعد از شارژ ، من در بزرگراه ادامه دادم و وارد Toyama شدم ، بنابراین SOC من 24 ٪ بود. اگر بدون شارژ آن به بزرگراه سوار شدم ، نمی توانستم به آن برسم مگر اینکه نگرانی در مورد هزینه های برق را سوار کنم. اگر هتلی که قصد دارید در آن بمانید یک شارژر معمولی دارد ، مکانی برای اقامت خواهد بود ، اما متأسفانه هیچ شارژر در هتل وجود ندارد ، بنابراین شما نمی توانید برنامه خود را برای روز بعد تکمیل کنید مگر اینکه سریع آن را شارژ کنید. هنگامی که من با استفاده از برنامه شارژر را جستجو کردم ، یک شارژر فلش را کشف کردم که دارای خروجی 150 کیلو وات است. من در آنجا شارژ شدم.
شارژر فلش را نمی توان با یک شارژر برق با تحرک استفاده کرد و می توانید با کارت اعتباری پرداخت کنید. سیستم هزینه زمان نیست بلکه به شما پرداخت می شود. بلافاصله پس از اتصال ، شارژ بیش از 100 کیلو وات شروع شد. تقریباً 15 دقیقه بعد ، به 90 کیلو وات سقوط کرد ، اما هنوز هم خروجی بالایی دارد. محدودیت زمانی 30 دقیقه ای برای فلاش وجود ندارد ، بنابراین من به شارژ ادامه دادم تا اینکه به 80 ٪ برسد. شارژ 80 کیلووات ساعت را در 33 دقیقه کامل کنید. مقدار انرژی 79.6 کیلو وات درست قبل از پایان شارژ است که عملکرد بسیار بالایی دارد.
◆ “توانایی پذیرش” از ظرفیت باتری ها مهمتر است
Byd Sea Lion 7 بندر شارژ
در راه بازگشت به توکیو ، من یک درایو تمام چرخ “AWD” را تست کردم.
AWD همچنین هیچ تفاوتی در عملکرد اساسی مشاهده نمی کند ، اما AWD راحت تر و مرطوب تر بود. تفاوت بزرگ افزایش وزن به دلیل افزودن موتور است که به بهبود تعادل وزن جلو و عقب کمک می کند. لاستیک ها با RWD قاره ای هستند و 235/50R19 در جلو و 255/45R19 در عقب. AWD میشلین است و برای جلو و عقب به 245/45R20 تنظیم شده است. تفاوت تعادل وزن ، اندازه تایر و برندسازی احتمالاً بر احساس سوار شدن تأثیر می گذارد.
وقتی سوار دریای شیر 7 می شوم ، احساس کردم که توانایی پذیرش شارژ سریع از ظرفیت باتری ها مهمتر است. حتی اگر باتری بزرگ و سنگین داشته باشید ، اگر ظرفیت شارژ سریع کم باشد ، زمان از دست دادن در طول برنامه سفر زیاد خواهد بود. اگر شارژ سریع زیاد باشد ، می توانید با ریختن و شارژ آن به مقصد خود برسید.
Sea Lion 7 دارای عرض بدن بزرگی است و اشکال این است که در هنگام کار و پارکینگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پارکینگ استاندارد در ژاپن 2.5 متر در 5 متر است ، بنابراین دریای شیر 7 که دارای عرض کل 1925 میلی متر است ، کمی باریک است. مشکلی وجود ندارد که پارکینگ در خانه گسترده باشد ، جاده های اطراف آن گسترده است و پارکینگ در مکانهایی که بازدید می کنید جادار است ، اما احتمالاً بعضی از مکان ها وجود دارد که می توانید خود را در یک پارکینگ با طراحی دقیق مانند پارکینگ تالار شهر پیدا کنید.
قیمت RWD 4.95 میلیون ین و قیمت AWD 5.72 میلیون ین است. یارانه های ملی 350،000 ین است و در توکیو 450،000 ین اضافی نیز وجود دارد که کل یارانه ها 800000 ین است.
صحنه شارژ با شارژر فلش Byd Sea Lion 7
■ 5 امتیاز ستاره
بسته بندی: ★★★★★★
داخلی/زندگی: ★★★★★
منبع تغذیه: ★★★★★★
کار پا: ★★★★★
سطح توصیه: ★★★★★
Morohoshi Yoichi | روزنامه نگار
وی پس از کار به عنوان کارمند سرمقاله برای یک مجله خودرو ، در 23 سالگی به یک روزنامه نگار آزاد تبدیل شد. از اواخر دهه 20 ، وی به مدت هفت سال در مسابقه اول سال اول فوجی و سایر رویدادها شرکت کرد. وی در حال حاضر به عنوان یک عکاس خبری مشغول به کار است و در مدار عکس می گیرد. سرگرمی من آشپزی است.
[ad_2]
لینک منبع