[ad_1]
توسط ماشین فرمول برقیفرمول Eهشتمین دوره از پیشنهادات الکترونیکی توکیو در تاریخ 17 مه در باران برگزار شد.مسابقه Maserati MSGشماره 2 ازاستوفل واندونبرنده شد دلیل این پیروزی این بود که از افزایش گودال در زمان مناسب در طول مسابقه استفاده می شد که ادامه تصادفات بود.
شماره 23 الیور رولند نیسان فرمول E در رده دوم قرار داشت و شماره 5 تیلور برنارد Neom McLaren در رده سوم قرار داشت.
برنامه Maserati این بود که انرژی موجود را در اوایل مصرف کند و باعث افزایش زود هنگام گودال شود و پس از آن یک مسابقه مسابقه ای که به دلیل دوره های دشوار و هوای بد انتظار می رود انتظار داشته باشد. افزایش گودال را می توان در چاله ها شارژ کرد و سپس می توان قدرت را به درایو اضافه کرد. با این حال ، رتبه بندی هنگام شارژ کاهش می یابد. افزایش گودال اجباری است و باید زمان را در نظر بگیرید.
رولان قطب در مراحل اولیه این مزیت را داشت ، اما به دلیل استراتژی مازراتی نتوانست به صدر تریبون برسد و در جایگاه دوم قرار گرفت. برنارد نگران این بود که در اولین جلسه تمرین تحت تأثیر قرار گرفتن در نوبت 16 قرار بگیرد ، اما او به طور نامحسوس در رده سوم قرار گرفت.
شماره 17 نورمن ناتهو نیسان در پانزدهم آمد ، #22 Zayn Maloney لورا یاماها ABT در شانزدهم آمد و لورا یاماها ABT شماره 11 لوکاس دی گراسی در هفدهم آمد.
در نتیجه ، رولند با 133 امتیاز در صدر جدول رده بندی شد. شکاف بین مقام دوم شماره 11 آنتونیو فلیکس داکوستا (برچسب Heuer Porsche ، 7 در دور 8) به 60 امتیاز افزایش یافته است ، بزرگترین در تاریخ فرمول E. نیسان فرمول E با 144 امتیاز در رده دوم قرار داشت ، در حالی که Tag Heuer Porsche با 139 امتیاز در رده دوم قرار داشت ، پنج امتیاز از آن عقب بود. نیسان با 225 امتیاز در رده بندی تولید کنندگان در صدر جدول قرار دارد و پورشه با 179 امتیاز در رده دوم قرار دارد.
در هفدهم در منطقه توکیو به شدت باران می بارد و سازمان دهنده تصمیم گرفت بعد از ساعت 10 صبح دورهای مقدماتی را لغو کند. دومین جلسه تمرین رایگان از ساعت 8 صبح به پایان رسید ، بنابراین من در آن زمان تصمیم گرفتم در مورد شبکه. پولس توسط رولان دنبال شد ، با شماره 48 Mahindra Racing ، ادواردو فانی و هم تیمی رولان ناتو. برنده ، وندون ، در شماره 14 در شبکه شروع کرد.
هنگامی که سیگنال قرمز خاموش شد ، یک ماشین ایمنی معرفی شد و پس از چهار دور بازی دوباره راه اندازی شد. در دامان 10 ، رولان با یک استراحت 3 ثانیه ای در صدر جدول قرار گرفت و انرژی خود را پس انداز کرد ، اما در دامان 13 ، ماشین گونتر به دلیل مشکل “قرمز” متوقف شد و بعد از اینکه ماشین ایمنی گروه را هدایت کرد ، تیم در دامان 15 شروع کرد. رولند اولین حالت حمله خود را در آماده سازی برای تقویت گودال فعال می کند تا با بقیه گروه تفاوت ایجاد کند.
از طرف دیگر ، Vandoon قبل از پرچم قرمز یک گودال افزایش داشت. شروع مجدد به سرعت از دست دادن زمان در گودالها حذف شد. پس از دور شدن گودال ، وندون جلوتر از رولان و برنارد قرار گرفت. این مسابقه با 35 دور و 3 دور اضافی با فاصله 97.9 کیلومتر به چالش کشیده شد. برای Vandoorne ، این اولین پیروزی وی در حدود سه سال از پسوند الکترونیکی موناکو بود ، هنگامی که او در سال 2022 این عنوان را کسب کرد و یک مسابقه بدون پیروزی 49 بازی را پایان داد.
[ad_2]
لینک منبع